uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iulie 20, 2007

o intervenţie nedorită

Filed under: replici — miculftiriadi @ 5:30 pm

N-am crezut că pot fi atâţia proşti grămadă în blogosferă. Adică, dacă poate intra oricine pe un blog, crede că poate să-njure cât vrea. Îmi pare, rău, nu se-acceptă. Mai ales când intervenţiile sfidează logica. Iată un exemplu:

asta e o revista de cacat. n-am vazut-o da asa am auzic ca zice lumea. va dati mari intre voi . editoriale varza” – un prim comentariu, evident dat la aprobat (sunt păţit, de când cu bellettrixxx si submarinul minune) – „comentariul” este la „pana mea”

„se cenzureaza pe kkt-ulasta de blog ?”- urmează

şi-n fine, mai face omul o remarcă, n-o mai dau acum, e de-a dreptul jignitoare.

N-aş fi reprodus aceste mesaje mizerabile dacă nu mi-ar fi sărit în ochi adresa respectivului individ:

Author : Hamlet Othelo (IP: 89.37.124.186 , webmail.icr.ro)
E-mail : hamlet_othelo@yahoo.com 

la primele două mesaje
 şi

Author : Hamlet Othelo (IP: 192.129.3.135 , ciocp-gw.bu.edu.ro)
E-mail : hamlet_othelo@yahoo.com

la al treilea.

Sper să greşesc şi să o iau pe o pistă falsă. Însă dacă cumva personajul chiar ţine de anumite instituţii, să fie sigur că am câteva vorbe pregătite. Şi nu tocmai de bine. Să zicem că e o doar o coincidenţă.

Sau poate recunoaşte cineva despre ce fel de talent vorbim aici.

Scuze pentru această nedorită intervenţie. Simţeam nevoia să arunc gunoaiele la coş.

Nu aşteaptă, am mai spus, nimeni aplauze sau laude. Critica e cea mai constructivă. Dar de ce să ne băgăm ca musca-n lapte? Ca să ne-ntrecem în înjurături? Măcar de-ar sta bine la capitolul ăsta. Şi prostului, repet, îi pot spune ori de câte ori este nevoie că este prost. Cu plăcere. De aceea, rog insistent, nu mai înjuraţi gratuit, s-ar putea să aflaţi că nu prea stăpâniţi fenomenul. Câţiva ştiu ce zic.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

