uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iulie 30, 2007

Pana mea – joaca de-a revista (tot Sighişoara)

Filed under: Pana mea — miculftiriadi @ 5:31 am

Şi, ca să lămurim odată toate treburile, voi copia dintr-un mesaj (privat) primit de la unul dintre cei mai buni tineri autori, promovaţi prin diverse alte căi de către profesionişti. Evident, nu voi da numele lui… Cred, însă, că titularii ar cam trebui să respecte cât de cât şi autorii de pe urma cărora li se-ngroaşă vocea.

„Onorariul îl cedez cu dragă inima redacţiei, pentru finanţarea următoarelor numere din revistă. În plus, ţin să dau cu basca de pămînt în semn de admiraţie, pentru că e prima dată cînd mi se întîmplă ca o revistă care îmi cere un text să aducă vorba de aşa ceva.”

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

