uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

August 15, 2007

nu se-aprobă, dacă nu se-aprobă

Filed under: replici — miculftiriadi @ 8:18 am

Ghiţă, what is up with you? (versiunea străineză)

 Ca tot românul imparţial, am încercat să adaug blogul miculftiriadi într-un director. După ce l-au studiat, specialiştii de-acolo mi-au dat următorul răspuns:

Stimate Utilizator,

Va multumim ca ati ales sistemul de analiza si clasificare x.ro

Va reamintim ca aprobarea site-urilor in acest sistem se face pe baza unor reguli, pe care le puteti citi la adresa …Una dintre aceste reguli precizeaza:
X.ro accepta pentru inscriere orice site redactat in limba romana. In plus, in x.ro pot fi inscrise si site-uri redactate in alta limba daca acestea au si continut ce se adreseaza vorbitorilor de limba româna. „

Site-ul Dumneavoastra incalca aceasta regula, motiv pentru care a fost pus in asteptare. Dupa modificarea/finalizarea site-ului, va rugam sa trimiteti URL-ul acestuia la adresa, pentru a fi verificat din nou de catre echipa noastra.

Va multumim ca folositi serviciile noastre

Am căutat prin blog şi-am găsit câteva videoclipuri. Majoritatea în engleză. Chiar m-am felicitat că n-am pus doar Corina Chiriac şi Mirabela Dauer. Dar pe blogul Oanei (http://oananinu.wordpress.com) sunt poeme traduse-n franceză, nişte filmuleţe cu texte tot în franceză… periculos, nu? Apoi, m-am mai liniştit. Şi ce dacă rămânem fără trafic pe net? Evident că am trimis un mesaj de retragere a tuturor blogurilor propuse. Probabil că, pentru domeniul literatură, acestea nu pot accede în zona de trafic. Specializată.  Trăim în România, ce să mai zic?

Cu atât mai bine, domnilor! Vă mulţumesc.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

