uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Martie 8, 2008

„pana mea” la Buzău

Filed under: camera literară video,Pana mea,Reviste — miculftiriadi @ 10:01 pm

am căutat fără succes vestita stradă Turtureanu. Trei taximetrişti s-au jurat că nu exită, dar o să revin. Să fie vreo figură de stil… Sunt cam greu de cap, mi-e şi milă de mine când mă gândesc ce puţini scriitori români cunosc. De supărare, am intrat într-una din bodegile oraşului…

în curând vă veţi delecta cu afişe din diferite centre culturale al ţării şi veţi afla din sursă franceză ce înseamnă, domnule, primăvara poeţilor în ţara de origine…

De curiozitate, ştie cineva cine a fost contabilul USR imediat după Revoluţie? Vrem să-i luăm interviu.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

