uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Aprilie 18, 2008

Renunţ la „pana mea”

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 5:38 am
Tags:

dar proiectul va continua, pentru mine, sub altă titulatură. E posibil ca „pana mea” să mai apară, nu ştiu. Mi se pare că formula iniţială s-a schimbat prea mult ca să mai fie folosită. Nu e fair nici pentru pariurile de start. Eu sunt cel care regretă cel mai mult(pe cine interesează?), dar mergem înainte.

Mulţumesc fondatorilor (Cosmin Ciotloş, SGB), redacţiei (O. Soviany, Oana Ninu, Miruna Vlada, Iulia Balcanaş, Claudiu Komartin, ultimul doar la prima serie), redactorilor asociaţi (Bogdan Creţu, M. Vakulovski, Alex Matei), „machestistului”(Marius Ianuş, prima serie) şi tuturor colaboratorilor. Unii dintre ei se vor regăsi în noua structură. Cu bune, cu rele, revista a adus, sper, ceva nou. Măcar a încercat. Sunt lucruri care trebuie să rămâne intacte (o formulă de echipă, un parcurs reperabil). De dragul acestui „pariu”, renunţ. Asta a fost…

 Nu se desfiinţeză, se reinventează. Nu o luăm de la capăt, mergem până la capăt. Cu ultima şi cea mai consistentă serie. Rănile s-au cicatrizat, iar micile războaie nu-şi mai au rostul. Singurul obiectiv: performanţa. Urmează, cum am anunţat, Cenaclul Litere (Cărtărescu). Dar nu în „pana mea”.

Pe viitor aş dori să existe şi din partea tuturor colaboratorilor minima „recunoaştere” a faptului că au publicat într-o astfel de revistă. Sunt obişnuit din perioada underground să fie omisă orice „participativitate”. Acolo, nu se punea deloc problema unei astfel de poveşti. Dar să găsesc pe listele de colaborări tot felul de reviste obscure, iar „pana mea” să fie omisă, mi se pare cel puţin curios. Aşa se practică în România. Tocmai de aceea selecţia va fi din ce în ce mai atentă. Veţi vedea.

Deocamdată opresc gratuităţile. Va fi cu totul şi cu totul altceva de acum înainte, în paralel cu lucrul la biblioteca personală. Stau şi mă întreb dacă şi blogul mai are vreun sens. Vom vedea.

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

