uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iunie 7, 2008

Elena Vlădăreanu – Radio România Cultural (unsprezece pentru „11”)

Filed under: Elena Vlădăreanu,poZa zilei,unsprezece pentru "11" — miculftiriadi @ 12:33 am

io şi sporturili

bineînţeles că toată lumea ştie sau crede că ştie că Elenei Vlădăreanu nu îi place fotbalul. bineînţeles că toată lumea ştie sau crede că ştie că Elenei Vlădăreanu nu îi place fotbalul şi nici un alt fel de sport. fals. sau aproape fals. fotbalul nu mi-a plăcut niciodată sau nu la televizor, când eram mică băteam mingea cu băieţii de dimineaţă până seară, şi nu jucam volei! şi nici nu stăteam în poartă. dacă nu mă credeţi, ask my brother. altfel, am făcut volei jumătate de an, m-am lăsat când am trecut în a V-a că, na, se presupunea că am mai mult de învaţat. eram bună la atletism, cel mai mare compliment mi l-a făcut proful de sport – din generală, că ăla din liceu era un scârbos libidinos, care le spunea fetelor să nu-şi pună nimic pe sub tricou şi nici să nu-şi ţină tricoul când stau pe omoplaţi, că „ce dacă se vede? e frumos ce se vede, nu e urât, de ce va ruşinaţi?” -, după ce am alergat nu sţiu câte stadioane, mi-a spus că am alergat cât aleargă un fotbalist de la steaua. îmi plac handbalul şi basketul, aş sta ore întregi uitându-mă la tenis la fel cum nu aş refuza o invitaţie la un meci de rugby, dar snookerul mi se pare boring, deşi ştiu cât e de cool şi cum toţi intelectualii români se dau în vânt după el.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

