uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iulie 21, 2008

Săptămână plină

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 9:45 pm

M-am întors din Vamă (unde am împărţit Observator cultural pe plajă), începem campania cu „vânatul” oamenilor cu cărţi prin metrou, iar vineri plec la Sighişoara. Pentru cine nu ştie ce-nseamnă să trăieşti cu 10 lei o săptămână, pare că-s pe cai mari. Pentru joi, la chat-ul cu Ioan Es. Pop am emoţii serioase(nu povestesc acum, Ioan Es. Pop a fost în 2001 şi la Biblioteca de poezie, a avut şi casetă audio, în fine).

Şi, mh, o poză… urma revoluţiei de gheaţă sau shaorma revoluţiei plus gheaţă la mal.

Ah, uitasem. Am fost întrebat ce am cu „preluările”. Absolut nimic. Doar că nu-mi plac furtişagurile. Ştii, genul ăla de artist care e atât de artist că lucrează numai cu „artă”. Adică reciclează imagini de pe youtube fără jenă şi-ţi dă lecţii de moralitate. Pentru că m-am chinuit efectiv să „evoluez” de la un reportofon la o cameră video, daţi-mi voie să nu mă intereseze acest gen de „profesionişti”. Gata, nu intru în amănunte, la o adică fiecare pe pielea lui. Şi-aşa timpul e scurt, nu?

1 comentariu »

  1. sper ca veti vana si oamenii care citesc in metroul usor 🙂

    Comentariu de caracatita — Iulie 26, 2008 @ 6:01 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

