uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

August 26, 2008

Nora Iuga la chat (21 august 2008)

Filed under: Nora Iuga — miculftiriadi @ 7:56 pm

Ce vă repugnă cel mai mult cînd observaţi atitudinea oamenilor de cultură din România?

Bîrfa nemotivată şi ţîşnită mai totdeauna din invidii… dar mai e ceva. Nu pot să accept să fiu obligată să-l urăsc pe acela pe care-l urăşte prietenul meu. Asta e ceva ce funcţionează la noi. Nici măcar această libertate de a-mi alege prietenii nu pot s-o am? În literatura română bisericuţele astea sînt ceva imposibil, nu mai poţi trăi. Fiecare aparţinem unei bisericuţe. Dacă nu eşti în gaşca aia, eşti duşmanul ei.

Joi, pe www.observatorcultural.ro, gasiti trei pagini.

P.S. Incep numaratoarea inversa. Ultimele zece postari. Asa cum am spus, ma apuc de biblioteca personala. E cazul sa renunt la gratuitati, pentru ca intre timp s-au ridicat imperii si nu mai ai loc sa te misti. Cum n-am nimic de pierdut, voi merge inainte.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

