uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Ianuarie 15, 2009

Premiul pentru Opera Prima „Mihai Eminescu” ediţia 2008

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 7:31 am

Erori:

1. principială: nu au ştiut să facă o selecţie minimală – Vlad Moldovan nu figurează nici măcar pe lista de nominalizări, fiind invocat faptul că nu a fost trimis volumul , deşi alte edituri aduc cărţile „la faţa locului”, dar şi, incredibilă declaraţie: „Nu am găsit, pe unde am umblat, cartea lui Vlad Moldovan” (Gellu Dorian)

2. tehnică: volumul lui Florin Caragiu nu e debut, o recunoaşte chiar el într-un schimb de emailuri. Eu nu mai vreau să să merg pe această linie. Omul face confuzie între circuitul unei cărţi şi actul public al tipăririi. Nu cred că a greşit cu intenţie, dar greşeala este evidentă.

3. tactică: priviţi cum se fac înscrierile şi, evident, invitaţiile. Dar şi ce putere are juriul.  E dureros ca un premiu cu un brand atît de important să nu facă o selecţie eficientă şi logică pînă la urmă.

acum pe http://www.observatorcultural.ro

Repet. E concursul dumnealor şi e treaba lor cum îl gestionează. Dar rezultatele sînt clare. Dacă nici acum nu se schimbă măcar ceva în acel regulament invocat şi de negăsit, să mă scuze, mi se pare că nu e doar indiferenţă.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

