uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Ianuarie 18, 2009

un cristian în clasa I

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 3:51 pm

un-cristian-in-clasa-i

poza din prima zi de şcoală. Ca să-mi aduc aminte, nu de alta, dar azi a cam fost ziua mea şi mi-am dat seama că trebuie să mă grăbesc puţin.

În rest, ok. Vreţi scandaluri? Păi să fie  scandaluri, că m-am săturat de erudiţieni şi fel de fel de cunoscători care au păreri despre orice. Va fi un an greu, îi asigur pe cei care se-aşteaptă să tac (se ştiu), că n-o voi face. Cu riscul de a polua nişte ape, voi spune ce am de spus, că mi s-a cam luat de povestea cu literatura. E cazul să termin cum se cuvine acest mic pariu.

În rest, să fim sănătoşi.

Voioşi, să ne putem privi în ochi. Din punctul meu de vedere, 2009 abia acum începe.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

