uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Februarie 8, 2009

răspuns la o întrebare

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 1:37 am

Am fost întrebat ce m-a făcut să revin pe blog (trei luni n-a mai avut nimic nou postat). Sigur, scandalul cu Premiul M. Eminescu – Opera Prima m-a iritat suficient. Dar, curios lucru, poate că şi tagurile-s de vină, în lunile de îngheţ, traficul s-a menţinut undeva spre 80 de vizitatori/zi, ceea ce m-a nedumerit. După prima lună, am crezut că e doar obişnuinţa unora să verifice, dar în decembrie, au fost zile de 140-150 (sigur, sub media normală, dar exagerat de mult pentru un blog despre care se ştia că e inactiv). Nu vreau să se creadă că am făcut-o de dragul traficului (chestiile astea-s la limita suportabilului, de parcă ar conta că vorbeşti pentru 100 sau pentru 500). Am făcut-o dintr-un simţ practic. Am cîteva materiale de postat şi nu puteam, spre exemplu, să pun pe biblioteca de poezie datele despre selecţia de la Botoşani şi cele două episoade caraghioase. Cum nu-mi stă în fire să nu dau replici (nu de alta, dar nu-mi place să fiu înjurat nici măcar de universitari băţoşi), trebuia să reiau blogul. Acesta este motivul clar: cu riscul de a-l „murdări”, prefer să răspund aici şi nu în altă parte. Plus că mi-e puţin dor să mai pun nişte secvenţe cu fotbal adevărat, că de galerie mi s-a cam luat. Şi nu de azi, de ieri, ci de cînd am fost la ultimul meci într-o galerie şi mi-am dat seama că e mult mai frumos fotbalul la televizor.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

