uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Februarie 19, 2009

rateu

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 1:16 am

Mda. A picat şi-n 2009, cum picase acum doi ani, e drept, pe-atunci în altă formulă. E vorba de manuscrisul „Morţii Mă-tii” şi de un concurs. Cum alte două edituri bine branduite l-au refuzat politicos, şi încă una a avansat o sumă de scos din buzunar, s-a cam dus. Asta e, am răbdare. Dar asta nu înseamnă că numele personajelor se vor schimba şi că editurile de/din poveste dispar.

Ah, să nu uit. Acum puţine luni, invitat la Litere de un grupuscul de studenţi, Paul Cornea a răspuns foarte amabil invitaţiei. Am mers cu Nicu (cameramanul) şi am filmat întîlnirea, după care am fost asaltat de mai mulţi amatori ai înregistrării: „Dă-mi şi mie!”, „Vreau şi eu”, „Şi eu, şi eu!”. Le-am promis o copie, dar nu m-a mai căutat nimeni. Să fi fost şi din cauză că, aflînd de forumul lor de discuţii, le-am trimis un mesaj prin care le specificam că-i pot pune întrebări lui Paul Cornea şi la chat-ul organizat la cîteva zile după de revista Observator cultural? Dacă-i aşa, îmi cer scuze de deranj, n-am vrut să-i supăr. Mă gîndeam că dacă sînt pe la Masterul de Literatură, au nişte curiozităţi. Dar, se pare că, dincolo de cele 4-5 excepţii, oamenii au doar mofturi de moment. Am făcut această remarcă şi pentru că azi, în Club A, la Cafeneaua Critică a lui Ion Bogdan Lefter, l-am văzut pe un curios din decembrie etalîndu-şi camera video şi imortalizîndu-l de Solomon Marcus. Ce chestie, mi-am spus. Cînd l-au invitat pe Paul Cornea nu se gîndiseră măcar să-l fotografieze cu telefonul mobil, acum iată, au evoluat. Ce-nseamnă, domnule, să fii la masterul de literatură de la Litere! Super tare! (Se-nţelege că-n urma mesajului meu n-au venit întrebări defel? Dacă nu, fiţi siguri, n-au venit! Şi, da, am zis 4-5 excepţii pe care le cunosc eu, poate că-s mai multe. Dar nu foarte multe. Partea proastă e că uniivor deveni specialişti în … Cristi Popescu şi e cam tristă treaba asta. Nu pentru ei. Se-nţelege? Atunci zic încă o dată: Mai bine fără, decît cu).

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

