uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Martie 2, 2009

la liber

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 1:18 pm

Joi, pe net, la liber, 1/2 din ce trebuia să intre în „pana mea” nr 4 (spun asta explicit celor care au tot mîncat rahat în ultimele luni despre această revistă) şi bine că n-a intrat acolo. Cealaltă jumătate a apărut deja pe biblioteca de poezie(interviul cu Mihai Ignat) şi în România literară (interviul cu Doina Ioanid). O joacă, fireşte.

Bun, ţinînd cont de lipsa motivaţiei, mă voi pregăti pentru interviul cu Manolescu şi gata. Pe viitor, mofturile astea cu literatura vor deveni simple amintiri. Şi nu din vina mea. E, cred, o chestie de maturizare. Tot am încercat să rămîn conectat, dar după o săptămînă efectiv comică, în care am înţeles cît de pierdută e cauza, văd totul ca pe o joacă de grupa mare.

În următoarele luni la bibliotecă numai autori importanţi (ca şi pînă acum), nu vedete şi circari. Nu spun asta pentru că am găsit nişte comentarii pe unele site-uri literare (nici nu mă mai interesează să le accesez, devin previzibile), ci pentru că există nişte criterii clare de la care nu ne vom abate. Din fericire selecţia ne aparţine şi va ocoli impostura de top.

Un salut pentru Bughi, îi apare volum. Şi un sfat public: stai calm şi fii atent la plagiatori.  Sînt mai aproape decît crezi, tătucă!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

