uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Martie 3, 2009

cei mai sexy intelectuali

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 12:33 pm

Aici se votează

Foarte tare şi mă minunez că frumosul-frumoşilor nici n-a fost nominalizat. Era plecat din ţară, probabil, şi n-a mai agiuns la închiderea listelor. Ce păcat, ar fi luat şi premiul ăsta! (ptiu, am zis că nu mai vorbesc despre el).

Fiţi atenţi la chestia asta… (din ciclul „Scrii despre  sau nu mai pupi la noi în magazin”)

„Domnule X

stiti, probabil, de evenimentul nostru de la…, pe …, ora …
as mai fi tentat sa va intreb si de Albumul aparut la…
stiu ca l-ati primit, nu stiu daca ati avut timp sa-l rasfoiti si daca o sa apara oare o cronica in-  imi ingadui sa va intreb fiind vorba de numa’ 4 ani jumate de munca (a mea, ca fotograf), plus anii celor care s-au mai „jertfit” inainte pe acelasi cimp de lupta, de prin anii …
inainte de a fi definitivat & tiparit (900 de pagini!), parea a fi un album important, a mai fost cind si cind mentionat in diverse bilanturi si topuri
as fi fericit si onorat sa stiu ca ati gasit ragazul cu pricina, stiu ca sunteti asaltati de prioritati….”
Cu alte cuvinte, de ce nu scrii, dom’le, despre mîndra noatră realizare artistică? Fireşte că am schimbat datele problemei, dar mi se pare amuzantă rău „intrarea”. Simplu fapt că domnul cu pricina s-a „jertfit” pe altarul proiectului ar trebui să fie un argument sufcient să te-apuci să trimiţi mailuri peste tot, doar-doar vine o directivă prin care iese la lumină „capodopera”.
Nu vă spun cine-i domnul, dar credeţi-mă pe cuvînt că vine  dintr-o zonă profi, unde nu m-aşteptam să văd cum  PR= cerşit de cronici.
Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

