uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Martie 29, 2009

mda

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 10:54 pm

în ultimele zile…

Am pariat după multă vreme. Din păcate am dat scor exact la România-Serbia 0-2 la pauză, dar m-am abţinut.  Cine a fost cu mine la meci ştie că nu mă laud degeaba. Voi paria tot câştigul de azi (practic n-au fost surprize-n week-end, orice parior putea scoate bani frumoşi) pe victoria alor noştri în Austria. Văd că se face atâta caz pe înfrângerea de la Constanţa, de parcă ar fi sfârşitul lumii şi nu era de anticipat eşecul în această campanie. Atât se poate, de ce să ne minţim?

Azi la Kilipirim. Merg la standul Polirom – Cartea Românească (scria mare pe perete). Mă uit cu Oana la cărţi. La un moment dat mă decid să-ntreb: ” dar cărţi de la CR n-aveţi?” „Nu” OK.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

