uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Aprilie 13, 2009

Colocviul Tinerilor Scriitori ediţia de Alba Iulia

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 2:39 pm

15-17 mai

blogul oficial:

htt://colocviu2009.wordpress.com

M-aştept la vociferări, dar şi la multe lucruri ok.

De principiu. Am căutat cam toate comentariile disponibile despre ediţiile anterioare. Mh, cam negative. Sigur că am dat şi peste un fel de protest semnat la prima ediţie a colocviului de unii scriitori din generaţia aşteptată. Am râs cam 35”, pe bune (voi povesti cândva despre curajul de suprafaţă al câtorva contestatari, acum nu e vreme), după care m-am cam luat de păr: „în ce m-am băgat?” Se va spune că şi se va zice că… Prostii! Lista participanţilor e ok, echilibrată, au fost invitaţi toţi cei buni (unii n-au cum să ajungă), dacă programul se respectă, măcar iese o întâlnire acceptabilă. Îmi fac curaj. So, ediţia a patra, Alba Iulia, 2009. E o provocare, totuşi. Detaliile vin pe blogul oficial, aici doar bârfele…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

