uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iulie 8, 2009

la vot

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 7:22 am

Ştiu că e cam devreme, dar m-am hotărât. De data asta voi merge la vot. Şi dintr-un motiv foarte simplu. Tot ce s-a întâmplat în ultimele luni cu EBA şi ministresele minune impuse de Cotroceni au o singură scuză: incompetenţa. Nu l-am susţinut pe Băsescu în vot niciodată. De fapt, nu l-am votat. În 1996 am mers în primul tur pe acel 1% al lui Manolescu, fiind apoi păcălit de ideea că Emil Constantinescu va fi un preşedinte ok. Cred în continuare să a fost cel mai slab preşedinte de după revoluţie şi mi-este şi-acum ruşine că l-am votat. În 2000, de panică, am mers în turnul 2 pentru a vota împotriva lui Vadim. De-atunci, am renunţat la vot. Clasa politică e submediocră, de ce să-mi fi pierdut vremea? Ei bine, la prezidenţialele din acest an, trebuie să merg la vot pentru că începe să-mi fie frică de actualul preşedinte. A intrat deja în zodia intangibilului şi nu ştie să se retragă onorabil din ceva pe care nu-l mai stăpâneşte. Problema e, ca de fiecare dată, cu cine votez. Pentru că nici ceilalţi nu merită prea multă atenţie.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

