uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Iulie 29, 2009

un interviu cu Iulia Balcanaş

Filed under: Iulia Balcanaş — miculftiriadi @ 1:53 pm
Tags:

Festivalul de literatură tânără din 2000 e în top list-ul meu de nebunii din tinereţe

interviu cu Iulia Balcanaş pe blogul de interviuri

IMG_0150

Povestea mea cu literatura a început cu totul altfel şi foarte devreme. Pentru că mama m-a învăţat să citesc şi să scriu înainte de a intra la şcoală, aveam practic abonament la biblioteca veche de la 5 ani. Aveam o carte care îmi plăcea foarte mult şi pe care aproape că pusesem monopol… îmi amintesc foarte clar când mi-a spus doamna bibliotecară că ar fi drăguţ din partea mea dacă aş mai lăsa şi alţi copii să citeasca Doctorul au mă doare, poate o să le placă şi lor.

Plus că, având casa plină de cărţi, până să învăţ să citesc cursiv literele mici din colecţia BPT le-am tot aranjat şi le-am tot mutat de pe un raft pe altul până le-am învăţat pe de rost.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

