uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

August 25, 2009

V. Leac – ne vedem joi cu suplimentul din Obs

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 11:55 am

Joi pe piaţă, în revista Observator cultural, o bunăciune de supliment. Celebrul animal face streaptease pentru voi. Aproape toată gaşca vă aşteaptă cu icre negre, cât să vă stârnească curiozitatea.

Iată-l pe Leac. V. Leac.Cu muza (topless).

Leac si muza

Cred că dacă autorii români nu s-ar cunoaşte unii pe alţii – nu mă refer la citit -, ar fi mult mai bine. Nu sînt sigur, e doar o idee.

Mi-aş dori să ating, în textele pe care le scriu, performanţa lui Andrei Cădere  în arta vizuală.

Îmi place să cred că sînt un profesor distrat, care inventează tot felul de maşinării ciudate, se amuză de unul singur în garajul lui.

Ce-mi doresc/propun eu ca scriitor?

Să aduc un zâmbet pe faţa cititorului, să simtă un fior de plăcere pe şira spinării, să saliveze atunci când citeşte o reţetă scrisă de moa.

Ce-ţi doresc eu ţie, cititorule?

Să-ţi pui întrebări atunci cînd citeşti ceva. De exemplu: ce număr purta d-na Bovary la pantofi? Nu glumesc deloc. Eu cred că purta 38; la concluzia asta am ajuns după patru zile de cercetări.

Ce nu ţi-aş dori(vreodată)?

Să-ţi uiţi cărţile în tren.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

