uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Septembrie 4, 2009

Anunţuri

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 2:22 pm

Acum câţiva ani, şeful de zonă pe care-l aveam la editura la care lucram, ne-a făcut un instructaj:

„Bă, dacă vreţi să ştiţi ce fac ăia pe unde vă duceţi, cumpăraţi anunţurile. Io pe unde mă duc iau ziare locale, ca să ştiu ce au în buzunare.”

Cum m-am dus la Buzău în week-end, mi-am amintit de acest sfat. Aşa că, am luat „Anunţul buzoian”. Greşesc, l-am primit. Iată câteva anunţuri (unele sigur inventate de oamenii din redacţie) şi o fotografie din Heleşteu (lacul din Crâng). La o plimbare pe lac, cu hidrobiclicleta, lectura matrimonialelor sună mai bine:

septembrie 2009 047


Vărsător 48 de ani, văduvă, doresc să cunosc o persoană sinceră şi cu mult bun simţ, să locuiască la mine. Plic la redacţie pentru Maruşia. Tel…

Vreau să-mi găsesc jumătatea. Mă numesc Dan. Tel…

Am fost găsit vinovat pentru pierderea unei căsnicii din pricina alcoolului, sar totuşi caut partenera cu aceleaşi calităţi. Tel…

50 de ani, 1.63m, 65 kg, singur, fără obligaţii, nefumător, antialcoolic, cam sărac material şi financiar doresc să cunosc o doamnă la ţară, să locuiesc la ea. Plic în redacţie pentru…

Pensionar 60 de ani, 1.72m, 70 kg, doresc cunoştinţă cu o doamnă pentru a merge împreună la mare. Gigi.

Căsătorit, doresc relaţie discretă cu o doamnă de vârsta a treia. Ofer mic ajutor financiar lunar pe termen lung. Tel…

Bodyguard prof. asigur paza, protecţie şi nu numai, la domiciliul clientelor generoase. tel…

1 comentariu »

  1. cristi faci bascalie?? chestiile astea chiar erau publicate in ziar?? doamne, era sa lesin de ras.. pai aia care facea poeme DADA erau o nimica toata pe langa astia..

    Comentariu de Miruna Vlada — Septembrie 5, 2009 @ 7:19 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

