uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Octombrie 8, 2009

Nora Iuga şi Herta Muller

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 3:03 pm
Tags: ,

O fotografie inedită pentru un moment excepţional. Herta Muller, laureata premiului Nobel pentru literatură pe 2009, şi prietena şi traducătoarea cărţilor ei în România, Nora Iuga.

Am sunat-o în această seară pe Nora Iuga, care, extrem de fericită, mi-a spus următoarele:

„Păi, eu pe Herta o ştiu ca pe Tatăl nostru. Şi dacă m-ai trezi noaptea din somn, aş putea să-ţi spun totul despre ea. Bineînţeles că m-am bucurat imens, dar cum să fi ajuns telefonul meu la ea, dacă eu însămi am fost sunată 18h non-stop? Abia dacă aveam 10 minute de pauză, că suna telefonul. Îţi închipui ce a fost la Herta!
Niciodată nu m-am simţit mai tare sosia cuiva decît acum cu Herta Muller, laureata Premiului Nobel.”

Nora Iuga si Herta Muller

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

