uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Decembrie 6, 2009

Ultimul vot

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 11:27 pm

Indiferent de rezultatul acestor alegeri, declar public că acesta este ultimul vot pe care-l voi acorda „poporului român”. Iată o evidenţă exactă a voturilor anterioare:

1996 – turul I – Vot pentru Nicolae Manolescu

– turul II – Vot pentru Emil Constantinescu (eroarea pe care nu mi-o pot ierta, este „preşedintele” care n-a fost în stare să ducă două mandate şi cel care a dus la haosul politic care a urmat)

2000 – turul II – vot pentru Ion Iliescu, în finala de coşmar cu Vadim.

2009 – turul I – vot pentru Crin Antonescu

Sunt profund dezamăgit de „spiritul civic”, lipsa de orizont, igoranţa evidentă şi naufragiul politic dovedit de cetăţenii acestei ţări. Consider că nu mai e nevoie să-mi exercit acest drept constituţional. Ieri, la ultimul vot exprimat, la coada la care am stat, am asistat la nişte comentarii absolut penibile din partea unor aşa-zişi votanţi. Oameni care s-au trezit din somn ca să-şi exprime opţiunea, fără să cunoască istoria sau să fie capabili să prevadă ce urmează să se întâmple. Mi-este absolut jenă de iluzia de a fi un cetăţean de bună credinţă. La câtă prostie şi hoţie există în această ţară, e mai bine să nu mă mai intereseze prima funcţie în stat sau orice alegeri parlamentare. În ultimele zile, am discutat cu mai mulţi prieteni care rău este mai mic. Cum intuiţia nu m-a trădat niciodată, am crezut că prostia este mai puţin vinovată decât şmecheria. Prefer să fiu apolitic decât să-mi pierd vremea cu lupta politică plină de impostură şi, iată, o ură absolut ridicolă. Prefer războaiele pe computer decât piţipoancele, nepotismul, şacalii, papiţoii, sforarii  şi hăhăiţii mediatizaţi pe toate televiziunile. La 20 de ani de la revoluţie, nu pot accepta lecţii de viaţă date de oameni care n-au trăit în comunism şi văd fantoma comunismului la colţul străzii. Am văzut votanţi absolut prostiţi, manipulaţi, manevraţi, forţaţi (am şi filmat un caz de mobilizare de grup). Am prieteni care au fost „somaţi” să voteze pentru o anumită culoare, pentru a nu-şi pierde slujba. Sunt absolut consternat de naufragiul moral în care am ajuns. Dacă acum 22-23 de ani ştiam că nu trebuie să vorbesc la şcoală ce aud acasă, astăzi ştiu că nu trebuie să spun public ce cred. Prea mulţi proşti înrăiţi, prea mare agitaţie pentru un fapt altminteri normal: alegerea unui preşedinte. Pen’ce să-mi mai pese? Ciuruiţi-vă singuri, fraţilor!

1 comentariu »

  1. …………………….

    Comentariu de sictireli — Decembrie 6, 2009 @ 11:33 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

