uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Februarie 18, 2010

Rubrică nouă pe blogul Norei

Filed under: Nora Iuga — miculftiriadi @ 7:18 pm
Tags:

„Invitat special” este noua rubrică deschisă pe (probabil) cel mai viu blog literar românesc.

Prima „ediţie” a fost rezervată Corinei Sabău, care ne-a oferit un text inedit şi o fotografie originală.

„Nemţoaica”

Am sunat-o şi i-am spus că vreau să-i iau un interviu. Voiam, de  fapt, s-o cunosc. N-am găsit-o însă imediat pe femeia pe care îmi imaginam că o caut. Am dat mai întâi de o „nemţoaică” (e expresia ei) răguşită şi interesată să ştie, punct cu punct, ce urmează să discutăm. Tot ea, „nemţoaica”, m-a aşteptat şi la cofetaria Dolce Vio, explicându-mi că obişnuieşte să ajungă întotdeauna cu cinci minute înainte şi a rugat-o pe vânzătoare, dacă se poate, să nu mai trântească vesela în următorul sfert de oră: „Ştiţi, o să mi se ia un interviu…”

Textul integral AICI

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

