uncristian / Literatura ca un hobby? Da, dom'le!

Februarie 23, 2010

două scurte precizări şi un comentariu

Filed under: 1 — miculftiriadi @ 12:04 am

1. pentru facebook – nu joc FarmVille, prefer alte jocuri. Dacă s-ar putea să nu mai primesc mesaje pe tema asta, ar fi super.

2. M-am trezit înscris la un concurs. Am şi cerut să fiu scos, pe două considerente simple: nu sunt scriitor (şi nu mă tem să repet asta) şi nu ştiu pe ce criterii s-a făcut selecţia şi cum pot lipsi bloguri care nu au cum să lipsească. În consecinţă, nu luaţi în calcul participarea mea la respectiva idee.

Pe de altă parte, rămân tranşant. Nu voi mai colabora sub nicio formă cu oamenii  care nu merită (din motive întemeiate) atenţia mea. Fără supărare şi fără alte „meciuri”. Am decis să evit pe cât posibil relaţionarea cu cei care, repetat şi evident, m-au atacat cu bună ştiinţă. Nu voi rămâne dator cu răspunsurile cuvenite (pregătite şi „studiate”, se va vedea). Din respect pentru timpul fiecăruia, dacă vă ştiţi cu musca pe căciulă, nu insistaţi. Voi sublima totul suficient de explicit cât să nu fiţi „săriţi” sau „prea expuşi”. Dar veţi primi răspunsurile în timp util, de asta să fiţi siguri.

Şi-acum să depăşim momentul cu o declaraţie a şefului statului: „Cred că la 99% dintre românii care nu aparţin unei etnii, le plac cântecele romilor, le plac nunţile făcute de romi, le place să audă, poate nu 99%, dar sunt atâţia solişti, cântăreţi, dacă mă gândesc de la Adi Minune până la oricine, le plac manelele”.

Mă bucur să recunosc că fac parte din acel 1%  (sau cât o fi el) minoritar.

Şi să nu uit, o întrebare de la jurnalul cultural de ieri: „Care mai e rostul poeziei azi?” Oare nu putem lega răspunsul de declaraţia de mai sus? Că, vorb-aia, şi manelele are versuri. Başca românaşul e născut poet, toată lumea ştie asta, bre.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

